Introduzione di a 127a Fiera in Cantone in ligna

w1

A 127a Fiera di u Cantone si tenerà in ligna da u 15 à u 24 di ghjugnu. Sta Fiera di u Cantone in ligna serà un novu cuncepimentu strutturale è una reingegneria di prucessi. Presenterà trè sezioni interattive: Piattaforma Docking, Area di Cummerciu Elettronicu Transfrontaliera è Serviziu di Marketing Live, chì integreranu butted joint, negoziazione è transazzione, è continueranu à ghjucà i vantaghji di a fiera. Basatu nantu à B2B è tenendu contu di alcune piattaforme B2C, custruiremu una piattaforma di cumerciu esternu in linea 10 × 24 per furnisce presentazione in linea, articulazione buttata di pruvista è acquistu, negoziazione in linea è altri servizii per espositori è cumpratori, chì i cummercianti cinesi è stranieri ponu mette ordini è fà affari in casa.

1. A piattaforma di ancoraggio di visualizazione in ligna serà custruita, prumoveremu tutte e 25000 imprese di mostra chì participanu à a Fiera di Cantone per vede in linea, è secondu i paràmetri familiari di a mostra fisica originale, serà divisa in mostra d'esportazione è mostra d'importazione, è e zone di mostra currispundenti saranu installate rispettivamente, a mostra di esportazione serà divisa in 16 categurie di merci secondu e categurie di apparecchi elettronichi, cunsumazione cutidiana, tessili è vestiti, è assistenza medica è sanitaria, è 50 zone di mostra seranu allestite rispettivamente, uttimiseremu u sistema di quistione è migliurà a funzione di ricerca Multi-lingua, chì i cumpratori seranu cunvenienti per truvà espositori è mostre.

2. A zona transfrontaliera di e-commerce serà stallata, faremu una attività cù u tema "Per Sincronizà a Fiera di u Cantone è Per sparte l'Opportunità Globale di l'affari". Attraversu a creazione di ligami di scambiu, realizeremu attività commerciali in linea à un mumentu unificatu secondu u nome unificatu è l'immagine formulata da a Fiera di Cantone, cumprendu principalmente duie parti: prima, metteremu in opera un test globale di e-commerce transfrontalieri zona, publiciteghja u travagliu di ogni zona di prova cumpleta, è prumove un numeru di imprese di e-commerce transfrontaliere di marca. Dopu, selezziuneremu una serie di piattaforme di cummerciu elettronicu transfrontaliere per mette in risaltu e caratteristiche di a mostra cummerciale "impresa à impresa". Si tratta soprattuttu di cooperà cù a piattaforma B2B è di piglià in contu a piattaforma B2C, è incuragisce l'organizazioni di piattaforme à participà à a fiera cù tutti i generi di imprese chì rispondenu à e norme di qualità, in modu da allargà u numeru di imprese beneficiarie.

3. I servizii di marketing in diretta seranu furniti, stabilisceremu una colonna in diretta è un ligame, è istituiremu una stanza in diretta 10 × 24 ore in linea per ogni espositore. Questa stanza in diretta ùn hè micca limitata da u tempu è u spaziu. L'espositore ùn pò micca solu avè una discussione faccia-a-faccia separata cù i cumpratori in Internet, ma dinò publicità è prumuzione à un gran numeru di cumpratori attraversu a trasmissione in diretta in Internet in u stessu tempu. A nostra piattaforma furnisce ancu funzioni cum'è video à dumanda, upload di video, cumunicazione interattiva è spartera per arricchisce e forme di mostra.


Tempu di posta: Maghju-20-2020